Klachtenregeling
Bij CapsNobel staat het leveren van kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en tevreden klanten voorop. Hebt u een klacht met betrekking tot onze dienstverlening en/of het handelen van een medewerker, of ziet u mogelijkheden waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren, dan nodigen wij u nadrukkelijk uit dit met ons te delen. Uiteraard behandelen wij uw feedback met zorg en willen wij samen met u zoeken naar een passende oplossing.
In deze klachtenregeling leest u op welke wijze u een klacht of verbeterpunt kunt indienen en hoe en binnen welke termijn deze behandeld wordt.
1. Verantwoordelijkheid dagelijks bestuur
Het dagelijks bestuur is verantwoordelijk voor de behandeling en de registratie van klachten/verbeterpunten over medewerkers van en/of over uitgevoerde werkzaamheden door CapsNobel. De Compliance Officer is het eerste aanspreekpunt.
2. Indienen van een klacht
Voor een goede afhandeling vragen wij u officiële klachten of verbeterpunten bij voorkeur digitaal in te dienen via c.officer-capsnobel@capsnobel.nl. Wilt u daar ten minste bij vermelden:
- de naam en het adres van de indiener;
- de dagtekening;
- een duidelijke omschrijving van de aanleiding van de klacht of verbeterpunt;
- vestiging en/of naam medewerker tegen wie de klacht zich richt;
- datum van ontstaan van de klacht.
Wij verzoeken u vriendelijk hieraan ook de afschriften toe te voegen van alle documenten die relevant (kunnen) zijn voor de beoordeling van de klacht. Dit helpt ons uw feedback adequaat te verwerken.
Wilt u uw bemerkingen liever persoonlijk toelichten, dan kunt u uiteraard ook telefonisch contact opnemen met onze Compliance Officer, telefoonnummer (0164) 680 010. Naar aanleiding van uw telefonische melding zal hij voor u het klachtenformulier invullen. Om er zeker van te zijn dat uw feedback goed is verwoord, zal dit formulier aan u worden verzonden ter beoordeling en goedkeuring.
3. Behandeling en registratie van klachten/verbeterpunten
Na ontvangst en registratie van uw feedback onderzoekt onze Compliance Officer de klacht of verbeterpunt en neemt kennis van alle relevante opdrachtdocumentatie om vervolgens het dagelijks bestuur over de ontvangen klacht/verbeterpunt te informeren.
Indien nodig zullen wij een specialist inschakelen voor adequate afhandeling van de klacht.
4. Afhandeling
Binnen twee weken na ontvangst van de klacht/verbeterpunt sturen wij u een ontvangstbevestiging en informeren wij u over de procedure van klachtbehandeling.
Indien gewenst houden wij u op de hoogte van de voortgang van de behandeling van de klacht en sturen wij u tot slot een schriftelijke en gemotiveerde bevestiging van de uitkomst van de procedure.