Over ons

Uw persoonlijke adviseur

Eén aanspreekpunt voor al uw financiële en fiscale zaken. Een persoonlijke adviseur die u met raad en daad terzijde staat bij al uw vragen die met ondernemen te maken hebben, ook op juridisch, organisatorisch of HRM-vlak. Die ervoor zorgt dat alles op financieel gebied klopt, zodat u de focus op uw eigen vak kunt leggen.

Wat voor vragen u ook hebt, of u nu een starter, zelfstandig ondernemer, medisch specialist, eigenaar van een groot of juist wat kleiner bedrijf bent: onze medewerkers staan voor u klaar.

Wij ondersteunen onze uit diverse sectoren afkomstige klanten vanuit onze vestigingen in Breda, Goes en Halsteren. Daarbij werken wij nauw samen met verschillende advocaten, notarissen en organisatie- en HRM-adviseurs.  Zo bent u altijd verzekerd van deskundig, objectief en helder advies.

Waar staan wij voor

  • Persoonlijke benadering
  • Heldere afspraken
  • Deskundige adviseurs
  • Integriteit
  • Betaalbaar advies
Peter Suijkerbuijk
Register Accountant, vennoot

Vestiging Halsteren
De laatste jaren gaat het allemaal formeler: er zijn meer standaarden en regels, er moet meer vastgelegd worden. Dat geldt zeker voor de wettelijk verplichte rapportages en accountantscontroles waar ik me mee bezig houd. Toch blijft persoonlijk contact heel belangrijk, als accountant ben je immers een vertrouwenspersoon. Daarom ga ik ook het liefst naar de klant toe, dan zie ik hoe het gaat, wat zijn drijfveren zijn.
Accountancy is altijd in beweging. Ik ben betrokken bij de interne commissie die de ontwikkelingen nauwlettend volgt en ervoor zorgt dat deze vaktechnische kennis bij de collega’s komt. Zijn er vragen, dan ben ik vaak het eerste aanspreekpunt.

Pieter Sturm
Accountant-Administratieconsulent, vennoot

Vestiging Goes
Onze MKB-klanten hebben steeds meer behoefte aan actuele informatie om hun beslissingen hierop te baseren. Deze informatie komt bij ons steeds meer geautomatiseerd tot stand. Bij het maken van beslissingen ben ik voor de klanten een sparringpartner en coach. Mede met mijn ervaring op HRM-gebied en de fiscaliteiten in de MKB-sector kan ik als accountant onze klanten volledig van dienst zijn.

Voor veel accountantswerkzaamheden zijn normen en eisen gesteld. Samen met mijn collega’s van de interne commissie draag ik zorg voor de kwaliteit van ons kantoor.

Wessel Wanders
Register Belastingadviseur, vennoot

Vestiging Breda
Vanuit ons kantoor in Breda bedien ik samen met een team van 10 professionals menig MKB onderneming en veel eerstelijnspraktijken/instellingen in de zorgsector. Wij proberen u als team zoveel mogelijk te ontzorgen, hierbij zijn wij breed inzetbaar. Daarbij kunt u o.a. denken aan het helpen opzetten van een financiële planning voor zowel de onderneming/praktijk als privé, het adviseren op het gebied van estate planning, het organiseren van de boekhouding, het adviseren in ondernemingsvormen en het adviseren bij verkoop/overdracht van de onderneming/praktijk. De kracht van onze dienstverlening zit vooral in de energieke wijze waarop we de vraagstukken als team aanpakken waarbij u de spil van het geheel bent. Wij hebben er zin in om u verder te helpen!

Stefan van Tatenhove
Accountant-Administratieconsulent, vennoot

Vestiging Halsteren
Als accountant en mede-eigenaar van CapsNobel ben ik zelf ook ondernemer en kan ik me goed verplaatsen in andere ondernemers. Ik ben graag een sparringpartner voor allerhande ondernemersvraagstukken. Ik voorzie onze klanten van de nodige managementinformatie en adviseer hen bij de administratieve processen en de digitalisering hiervan.

Sandra van den Bergh
Accountant-Administratieconsulent, vennoot

Vestiging Halsteren
Mijn dag is geslaagd als ik een klant echt verder help, meerwaarde bied. Ondernemers kunnen bij mij terecht als het gaat over pensioenen, lijfrentes, vermogensbeheer en financiële planning. Als accountant richt ik mij vooral op MKB-ondernemingen en zorg- en jeugdhulpinstellingen. Bij die laatste groep gaat dat verder dan de gangbare financiële ondersteuning: ook bij de verplichte jaarlijkse rapportages in het kader van de Wet toelating zorginstellingen of de Jeugdwet help ik u graag.

René Ruisaard
Register Accountant, vennoot

Vestiging Goes
Ooit ben ik begonnen bij een big 4 kantoor, er zijn klanten die ik al vanaf het eerste uur ondersteun. Doordat je door de jaren heen zo’n persoonlijke en duurzame relatie opbouwt, kun je veel betekenen voor de klant. Ik werk veel voor MKB- en familiebedrijven, waarbij financiële planning en bedrijfsopvolging mijn speerpunten zijn. Dan ga je niet over één nacht ijs. Het is belangrijk dat de klant tijdig over zijn toekomst nadenkt, er vroeg genoeg op voorsorteert. De financiële kant is maar één onderdeel bij dat soort processen. Daarom ben ik ook vaak de verbindende schakel naar specialisten binnen en buiten CapsNobel.

Marius Blankenstijn
Accountant-Administratieconsulent, vennoot

Vestiging Goes
In de bijna 40 jaar dat ik in de accountancy werk, is er natuurlijk het nodige veranderd. Toch is de basis nog steeds hetzelfde: het persoonlijke contact. Het inleven in de klant, begrijpen wat hem drijft. Naast de ondernemer, de manager van een organisatie of (zorg)instelling of de familie staan, in plaats van ertegenover. Als er vertrouwen is, kun je meedenken, eventueel een spiegel voorhouden. Dat is vooral van belang bij bijvoorbeeld estate planning of erfrecht, maar ook bij de complexere vraagstukken op het gebied van P&O.

Bij CapsNobel staan wij voor deskundig, objectief en helder advies.

Om u nog beter van dienst te kunnen zijn, wordt onze expertise aangevuld door:

Take 5

Wil je jouw onderneming verkopen, of wil je een onderneming aankopen om te groeien? Laat je dan helpen door de ervaren bedrijfsovernamespecialisten van Take 5.

Wij zijn ervaren én gecertificeerd om samen met jou het best mogelijke resultaat te verwezenlijken. We gaan actief op zoek naar de beste overnamekandidaat of het meest geschikte bedrijf, zelfs buiten onze landsgrenzen.

Doordat we zelf als ondernemer actief zijn geweest, begeleiden we je perfect bij wellicht een van de belangrijkste transacties in je leven, we hebben namelijk de meeste zaken waarin we adviseren als adviseur al vaak gezien, maar vooral als ondernemer zélf meegemaakt.

Wij zijn Take 5.

Witlox VCS Audit

In samenwerking met Witlox VCS audit worden wettelijke controles uitgevoerd op jaarrekeningen. Naast de gangbare jaarrekeningen controleren wij de jaarrapportages voor zorgaanbieders die onder de WTZi, de Jeugdwet of WMO vallen, rapportages volgens de WNT of rapportages met betrekking tot productieverantwoording. Vanzelfsprekend heeft Witlox VCS audit een vergunning bij de AFM (Autoriteit Financiële Markten) voor het verrichten van deze controles.

Lidmaatschappen

Switch The Language

    Vanuit onze vestigingen in Breda, Goes en Halsteren ondersteunen wij klanten uit alle denkbare branches. Of u nu een starter, zelfstandig ondernemer, medisch specialist, eigenaar van een groot of juist wat kleiner bedrijf bent: onze medewerkers staan altijd voor u klaar om uw vragen op financieel en fiscaal gebied te beantwoorden.